onsdag den 22. december 2010

Mattias' wishes

This is from P3.
It's really funny, read it after the cut (læs mere)

Så er den gal igen! P3-leaks afslører en pinlig mailudveksling mellem Mattias fra Dúné og Julemanden

Så er P3-leaks klar med årets sidste kontante afsløring af danske rocksangeres juleønsker. Af uransagelige årsager er vi hele julemåneden blevet CC’et i mail-udvekslinger mellem kendte danske rocksangere og ingen ringere end Julemanden.
Ingen af de tidligere afslørede rocksangere Steffen Westmark fra The Blue Van og  Mattias Hundebøll fra Rock Hard Power Spray har ønsket at kommentere afsløringerne. Det skal naturligvis ikke stoppe os i at publicere mail-udvekslingerne, og nu har vi fået fingrene i  Dúné-forsangeren Mattias Kolstrups hemmelige juleønsker.

Kære Mattias
Jeg ved godt vi begge er travle mænd, men jeg kan simpelthen ikke forstå dine ønsker her til jul. For at undgå misforståelser, må du meget gerne lige bekræfte ønskerne, og skrive hvad nissen de skal bruges til.
Kærlig Hilsen Julemanden

Skraber fra Gillette og 2 liter barberskum
Ja, det er jo lidt specielt at en skægløs knægt som jeg selv ønsker sådan noget. Faktum er at jeg ønsker at være beredt til når de omdannede hornplader slår til! Nu er der gået 22 år uden det skidt er dukket op, så min teori er at en voldsom hårvækst vil manifestere sig overnight og så vil det sgu være lidt specielt at rende rundt med. Better safe than sorry som man siger i Amerika.

1500 nitter og nål og tråd
Jeg begriber ikke du ikke forstår dette ønske julemand! Jeg arbejder pt. på en prototype til mit nye scene-outfit. Det består af rigtig mange nitter. Hvis du får brug for det er jeg klar til at arbejde på et nyt outfit til dig også. Det er på tide du kommer videre fra CocaColas relancering af din stil tilbage i tiden.

102 timers guitarundervisning hos Ole Kibsgaard
Fordi Shu-bi-dua bare er SÅ fede.

Et årsabonnement til hestemagasinet "Pferde"
Jeg har altid holdt af at ride på hest, og da jeg for nyligt flyttede ud på en gård uden for Berlin tænkte jeg, at jeg måtte få mig nogle heste og noget viden om dem meget hurtigt. Mere er der ikke i det… Desuden er "Pferde" et SÅ fedt blad.

En privat rundtur i DR Byen med Camilla Jane Lea
Hvad kan jeg sige? Camilla er en dejlig kvinde. Jeg har set mange afkroge af DR Byen efterhånden så kære julemand, hvis du lover ikke at sige det til nogen, så er mit reelle ønske blot 2 timer i selskab med Camilla.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar